העתיד הוא באוטומציה – כלי המפתח לייעול הארגון

אלברט איינשטיין אמר שההגדרה לטירוף היא לבצע את אותה הפעולה שוב ושוב ולצפות לתוצאות שונות.
ואכן, ארגונים מכל תחומי התעשייה מכלים כיום כמות אדירה של זמן ומשאבים בחזרה על אותה הפעולה. העובדים שלך מקדישים היום כמעט 40% מיום העבודה שלהם במשימות שניתן להעביר לכלי אוטומציה.
מדובר באלפי שעות עבודה ועשרות אלפי דולרים בשנה שאנחנו פשוט משאירים על הרצפה. זו ככל הנראה הסיבה ששוק כלי האוטומציה נמצא בצמיחה אדירה. בסקר בינלאומי נרחב, הצהירו 13% מהארגונים כי הטמיעו מעל 50 כלי אוטומציה בתהליכים שלהם, לעומת 4% בלבד שעשו זאת ב-2018.

כלי אוטומציה חוללו מהפכה באופן שבו ארגונים פועלים ומספקים דרכים חדשות וחדשניות לייעל תהליכים, להגביר את ההספק והתפוקה ולייעד לעובדים משימות מאתגרות, מקדמות יעדים ומעצימות יותר.
על ידי אוטומציה של משימות שגרתיות ושחוזרות על עצמן, ארגונים יכולים לפנות זמן ומשאבים כדי להתמקד במשימות חשובות יותר, להפחית את הסיכון לשגיאות ולשפר את הביצועים הכוללים בארגון.

להפחית את מרווח הטעות למינימום

כולנו מכירים את הביטוי, “לטעות זה אנושי”. ואכן, ככל שאנחנו מוציאים את הגורם האנושי מיותר תהליכים, ניתן ליישם תהליכים מדויקים יותר ולצמצם את שיעורי השגיאות שלנו כמעט לאפס.
תהליכים אוטומטיים, מטבע הדברים, מועדים פחות לשגיאות בהשוואה לתהליכים ידניים וניתן להגדיר עבורם סדרה ספציפית של נהלים ותהליכי עבודה ברזולוציות הקטנות ביותר. עם אנשי המקצוע הנכונים לצידך, ניתן היום ללמד תהליכי אוטומציה לבצע תזרימי משימות מורכבים מאוד וליהנות מהראש השקט שמגיע עם ההבנה שטעויות אנוש הן כבר לא אופציה.
בסופו של דבר, צמצום הטעויות משפר את שביעות רצון הלקוחות שייהנו ממידע מדויק ועקבי יותר, יאפשר לך לקבל נתונים אמינים ומדויקים יותר ולקבל החלטות מושכלות מתמיד.

תקשורת יעילה מתמיד

חלק בלתי מבוטל מכלי האוטומציה שמיושמים היום גם בארגונים קטנים יחסית, עוסק סביב תקשורת.
ארגונים ממגוון רחב מאוד של תחומים מזהים היום שחלק ניכר מהטעויות ועומסי העבודה נוצרים עקב תקשורת לא יעילה, או תיאום מוגבל בין פעילות המחלקות השונות. על ידי שילוב כלי אוטומציה ואינטגרציה מתקדמת עם מערכות קיימות, ארגונים יכולים להגביר את המהירות והדיוק של התקשורת בין העובדים והמחלקות, להפחית את הסיכון לאי הבנות ולשפר את קבלת ההחלטות.

ייעול תהליכי עבודה שוטפים

אחד היתרונות העיקריים של כלי אוטומציה הוא היכולת לייעל תהליכים. אלו רק כמה מהמשימות שכלי אוטומציה יכולים לבצע ללא התערבות אנושית ובזבוז זמן מיותר:

  • הזנת נתונים
  • הפקת דוחות
  • מענה ללקוחות ותמיכה טכנית
  • תיאום פגישות
  • ריכוז ועיבוד נתונים

עם כלי האוטומציה הנכונים, יש לנו הזדמנות לפנות לעובדים כמעט מחצית מעומסי העבודה ולהפנות את האנרגיה הזו לפעילות ברמה האסטרטגית. מעבר לעובדה שהארגון ייעשה פרודוקטיבי יותר ויוכל לנוע אל עבר יעדים שאפתניים מתמיד, העובדים שלך יעברו תהליך העצמה אדיר.
המשימות החדשות שיוקצו להם יהפכו אותם לשחקנים פעילים מתמיד המעורבים בחזון הארגוני. זוהי דינמיקת העבודה שיוצרת צוותים מחויבים ונאמנים.

יתרון תחרותי יקר ערך

כנראה שהמתחרים שלך כבר מיישמים כלי אוטומציה כחלק בלתי נפרד מהמסע שלהם אל מימוש היעדים העסקיים שלהם. כיום, אין תחום עיסוק או ענף בשוק שלא עובר טרנספורמציה דיגיטלית.
הכלים הנכונים יאפשרו לך לא רק לעמוד בתחרות, אלא להוביל אותה ולהישאר תמיד צעד אחד לפני המתחרים המובילים. צוות מקצועי שילווה אותך במסע הזה, יוכל לסייע לך לפתח פתרונות יצירתיים ודרכי פעולה חדשניות יותר.
כל אלו גם יחד, עם הליווי הנכון, נוכל לתרגם להגדלת נתח השוק, שיעור המכירות, ההכנסות בפועל ושיעור הצמיחה הכולל שלנו לאורך זמן.

כלי האוטומציה המתקדמים של Vitrue מספקים לעסקים ממגוון רחב של ענפי תעשייה הזדמנויות יוצאות דופן לייעל תהליכים ולהפנות משאבים אל הדברים החשובים באמת. אנו מעמידים לרשותך צוות מקצועי מהשורה הראשונה שמחויב בראש ובראשונה למימוש היעדים הארגוניים שלך. אנו מאמינים כי רק התאמה אישית גבוהה והיכרות מעמיקה עם החזון שלך מאפשרת לטכנולוגיה מתקדמת להעניק ערך מוסף אמיתי. לכן, כל תהליך הטמעת אוטומציה מתחיל אצלנו באפיון מדויק שמאפשר לך למצות את המיטב מהפתרונות שלנו.

לפרטים נוספים על פתרונות האוטומציה של Vitrue, ניתן להשאיר פרטים כאן והצוות שלנו יחזור אליך בהקדם.

אהבתם? שתפו!

שמרו על קשר!

מוזמנים להשאיר כאן פרטים ולהצטרף לרשימה שלנו ואנו נדאג לעדכן אתכם לפני כולם בכל פעם שעולה תוכן חדש לאתר!

אולי גם אלו יעניינו אותך...

כיצד כלי אוטומציה הופכים ארגונים לרווחיים יותר?
כך נתאים במדויק את כלי האוטומציה לעסק שלנו

העתיד הוא באוטומציה – כלי המפתח לייעול הארגון