שירותי אוטומציה לעסקים קטנים

בנוף העסקי הדינמי של היום, אנחנו מבינים את הפוטנציאל העצום של אוטומציה להנעת יעילות וצמיחה בהכנסות אצל עסקים קטנים.

בויטרו, זכינו לעבוד עם מספר רב של עסקים קטנים בתעשיות מגוונות. החל מייעול משימות חוזרות ועד אופטימיזציה של ניהול משימות ועד ושיפור חוויית הלקוחות, האוטומציה הפכה למשנת משחק עבור עסקים קטנים.

01

יעילות עלות
(cost efficiency)

02

שיפור
התפוקה הכללית

03

חווית לקוחות
יוצאת דופן

04

ניתוח נתונים

05

תמיכה והדרכה

01
יעילות עלות (cost efficiency)
לעסקים קטנים לרוב יש משאבים מוגבלים, ויעילות עלות היא בראש סדר העדיפויות. פתרונות אוטומציה מסייעים בהפחתת הוצאות התפעול על ידי אוטומציה של משימות שאחרת ידרשו עבודה אנושית גוזלת משאבים רבים. אוטומציה כזו יכולה לכלול כמעט כל הליך עבודה בעסק ובכך להוביל ליעילות משמעותית בעלויות העבודה - מטרה מרכזית עבור צמיחה של עסקים קטנים.
01
02
שיפור התפוקה הכללית
בעלי עסקים קטנים חובשים כובעים מרובים והזמן שלהם הוא משאב יקר. אוטומציה צריכה להתמקד בהגברת הפרודוקטיביות על ידי שחרור צווארי בקבוק ולאפשר לעובדים להתמקד במשימות אסטרטגיות יותר - כאלה שבטווח הרחוק מכניסות יותר רווחים. ייעול זרימות עבודה, ניהול פרויקטים ומשלחת משימות הם תחומים שבהם אוטומציה יכולה להוות נקודת צמיחה משמעותית.
02
03
חווית לקוחות יוצאת דופן
שמירה על יחסי לקוחות חזקים היא משימה בעלת חשיבות עליונה לכל עסק, ובמיוחד לעסקים קטנים. אוטומציה עוזרת לנו לשפר את התקשורת עם הלקוחות שלנו, לשפר את זמני התגובה שלנו ולנהל מעקב כללי איכותי אל מול הלקוחות. CRM מלווה אוטומציה הוא כלי מכריע ליצירת יחס יוצא דופן עם הלקוחות שלנו.
03
04
ניתוח נתונים
המציאות העסקית המודרנית מראה לנו באופן ברור עובדה אחת - עסקים קטנים חייבים להסתמך יותר ויותר על תובנות מונעות נתונים לקבלת החלטות מושכלות. אוטומציה צריכה לכלול יכולות ניתוח שעוזרת לאסוף, לנתח ולהציג נתונים בפורמט עיכול. בכך, נוכל לקבל החלטות אסטרטגיות המבוססות על מידע בזמן אמת ולהפוך את כל הפעילות שלנו לרווחית יותר.
04
05
מיצוב ועמידה בתחרות
להיות בעל עסק קטן זו לא משימה לא פשוטה. בתקופה בה המתחרים מרובים, והיכולת שלהם הן ברמת המשאבים והן ברמת הביצוע חזקה יותר, אוטומציה מאפשרת לכל עסק - גם כזה של אדם אחד בלבד, להישאר רלוונטי אל מול התחרות ואף למצב את עצמו כמתחרה מוביל שחשוב להכיר בו.
05

איך ויטרו תעזור לכם לגדול?

אפיון מעמיק

אוטומציות לייעול

תמיכה ובקרה

הגיע הזמן לקחת את העסק לרמה הבאה.

עסקים קטנים