כך נתאים במדויק את כלי האוטומציה לעסק שלנו

אנחנו מזמינים אותך לשאול את עצמך שאלה קטנה אך קריטית: מהו המשאב יקר הערך ביותר שעומד בלב הפעילות העסקית שלך?

אין ספק שלמוצר, לתדמית המותג ולבסיס הלקוחות שבנית יש ערך אדיר. עם זאת, ללא צוות העובדים שלך, אף אחד מהגורמים האלו לא היה יכול לבוא לידי ביטוי. אם בחרת בכישרונות הנכונים שמגלמים את התרבות העסקית שלך בצורה מדויקת, נשאר לנו רק להניח שמלווה אותך צוות מנצח. האנשים האלה מביאים את כל היכולות והתובנות שלהם אל מקום העבודה כדי לסייע לך לממש את החזון העסקי שלך.

למרבה הצער, לעתים קרובות אנחנו מבזבזים את המשאב יקר ערך הזה על משימות שמכלות זמן אדיר וכוחות לא מבוטלים. היום, כשעומדים לרשותנו פתרונות אוטומציה מתקדמים, יש לנו הזדמנות פז לפנות את הגורם האנושי למשימות שמפיקות עבורנו יותר תוצאות מתמיד ולהתמקד בפיתוח העסקי שלנו. שילוב האוטומציות הנכונות דורש ידע מקיף והבנה מעמיקה של הצרכים המיידיים של הארגון שלך. כאן, המומחים של Vitrue המתמחים באוטומציות עסקיות, מסבירים כיצד עושים את הצעדים הראשונים בדרך לטרנספורמציה דיגיטלית בארגון.

לבחור באפיקי הפעילות הנכונים לאוטומציה בארגון

כלי אוטומציה מגיעים עם טווח מחירים רחב מאוד ויכולים לספק מגוון יתרונות. עם זאת, לא בטוח שאנחנו מוכנים בהכרח לאוטומציה מלאה בארגון שלנו. לכן, חשוב שנבין לעומק את התוצאות שנוכל לקבל מכל היבט אליו נכניס אוטומציה. משימת העל שלנו תהיה לזהות את ההזדמנויות האידיאליות לייעל תהליכים באופן שיקל על עומסי העבודה של הצוות באופן משמעותי ויפחיתו עלויות תפעוליות. אלו כמה מקומות טובים להתחיל בהם:


1. לזהות תהליכי עבודה מורכבים שגוזלים זמן רב

אילו משימות גוזלות כיום מהעובדים שלך את הנתח המשמעותי ביותר משעות העבודה שלהם? לעתים, מדובר בתהליכים בלתי נמנעים שדורשים את המענה האנושי. עם זאת, לא מעט ארגונים מגלים שמשימות רבות שהעובדים שלהם מבצעים חוזרות על עצמן וגנריות מטבען. אלו המשימות שמהוות מועמדות מושלמות לאוטומציה. אם יש לך ספק אילו משימות הן בעלות אופי כזה, אנחנו ממליצים בחום פשוט להתייעץ עם העובדים שלך. סביר מאוד להניח שהם כבר סובלים מאוד מהמשימות האלו וישמחו מאוד להיפטר מהן.

2. לבחון באילו יישומי מחשב נעשה שימוש כיום

לעתים קרובות, עובדים אנושיים משמשים כאמצעי מקשר בין יישומים שונים. זה יכול להיות הפקת דוחות מה-CRM לאקסל כדי לשלוח במייל או ב-Slack, או הזנת תוכן מכלי מעקב SEO לתוכנות לניהול המשפך השיווקי. אין שום סיבה שהצוות שלך יבזבז את הזמן שלו על משימות כאלו כשיש היום אינטגרציות חכמות שמאפשרות לגשר על הפערים האלה.

3. לחפש פערים בתקשורת הארגונית

ייתכן שישנן מחלקות שמתקשרות ביניהן לעתים קרובות או שמשתמשות באותם מסדי נתונים. כלי האוטומציה הנכון יכול לסייע בשיתוף תכנים והעברת מידע ולשפר את התקשורת הבין מחלקתית.

מטרת העל – לצמצם הסחות דעת למינימום

מחקרים רבים מראים שאחד מגורמי הלחץ המשמעותיים ביותר שעובדים מתמודדים איתם הוא מענה להודעות ומסרים. היום, התקשורת מתפזרת לכל הכיוונים, העובדים מופגזים בהודעות בדוא”ל, בווטסאפ, ב-Slack ולעתים קרובות גם בטלגרם והם נדרשים לתת מענה בכל החזיתות. פתרונות אוטומציה שירכזו את ההתקשרויות ושיאפשרו להעניק מענה ללקוחות באופן אוטומטי ולאפשר לעובדים לספק מענה בזמנם החופשי, יכול לשפר את הפרודוקטיביות של העובדים שלך בצורה דרמטית.

הצעד החשוב ביותר לשבירת תקרת הזכוכית

בסופו של יום, כלי האוטומציה הנכונים יאפשרו לך למצות מכל עובד ותהליך בארגון שלך יותר תועלת מאי פעם. ארגונים רבים מדווחים שיישומי האוטומציה הנכונים היו קו פרשת המים ואפשרו להם לעבור לשלב הבא. זהו בדיוק החזון שהצבנו לעצמנו כשהקמנו את Vitrue – להעניק מענה טכנולוגי מותאם אישית וברמה הגבוהה ביותר למגוון הצרכים הרחב שנדרש כיום לעסק המתפתח.

אנו עובדים באופן צמוד ליעדים העסקיים שלך ומסייעים לך לתרגם אותם ליישומים דיגיטליים מתקדמים שיהפכו את תהליכי העבודה שלך ליעילים, חסכוניים ופשוט חכמים יותר בכל ההיבטים. מצ’אטבוטים מותאמים אישית ועד למערכת CRM מובילה בתחומה, אנו מטמיעים בארגון שלך פתרונות שיאפשרו לך לקלוט יותר עבודה מאי פעם ולהתייעל באופן דרמטי. רוצה ללמוד על מגוון ההזדמנויות שממתינות לך איתנו? אנחנו מזמינים אותך לפנות אלינו כאן עוד היום ונחזור אליך בהקדם.

אהבתם? שתפו!

שמרו על קשר!

מוזמנים להשאיר כאן פרטים ולהצטרף לרשימה שלנו ואנו נדאג לעדכן אתכם לפני כולם בכל פעם שעולה תוכן חדש לאתר!

אולי גם אלו יעניינו אותך...

כיצד כלי אוטומציה הופכים ארגונים לרווחיים יותר?
העתיד הוא באוטומציה – כלי המפתח לייעול הארגון

כך נתאים במדויק את כלי האוטומציה לעסק שלנו