אנו נתכנן ונפתח עבורכם

צ’אטבוט מותאם אישית להגדלת המכירות בעסק.

באמצעות הבוטים החכמים שלנו נעזור לך להגדיל את המכירות בעסק בכ-20% בממוצע. הבוט ישתלט על 80% מעבודת שירות הלקוחות וכל זאת מבלי לפגוע ביחס האנושי אפילו לרגע!

אחריות מלאה
בהתאמה אישית

100% יחס
אנושי ללקוחות

6 שנות ותק
וניסיון בתחום

הבנה אסטרטגיה
ועסקית עמוקה

אז למה בכלל צריך צ'אט בוט לעסק?

במציאות מלאה במתחרים, לא רק שזמן התגובה הוא קריטי, אלא גם איכות הטיפול בליד. זו הסיבה שהצ’אטבוט שלנו הוא הפתרון האולטימטיבי להגדלת מכירות בעסק. יחד איתו אתה יכול לא רק לוודא שאתה קוטף את הליד בזמן המהיר ביותר, אלא גם שאתה מסנן ומחמם אותו באפקטיביות מלאה.

עם הצ’אטבוט שלנו תוכלו להינות מאחוזי המרה גבוהים, אחוזי מענה גבוהים, יצירת לידים חדשים, חיסכון בזמן, לידים איכותיים ועוד… התוצאה? גידול משמעותי ב-ROI ועמידה ביעדים

אנחנו מאמינים בתהליכים בליווי והתאמה אישית

צורה הזו אנחנו מצליחים לייצר תהליכים שנותנים ערך אמיתי ובאמת מביאים תוצאות.
ככה זה בדיוק עובד:

01
היכרות מעמיקה ואפיון
המטרה שלנו היא למפות ולאפיין את הפעילות הנוכחית כרגע, ולהגדיר מה המטרה שאנחנו רוצים להגיע אליה. החקר יורד לכל רבדי השיווק והמכירה: היכרות עם קהל היעד, פירוק תהליכי השיווק והמכירה לנקודת הממשק עם הליד, חיבור אל הנרטיב השיווקי וערכי המותג ועוד. כתוצאה מכך אנחנו מפרקים את המסקנות ליעדים, משימות ותוכנית עבודה ברורה עם זמנים מוגדרים.
01
02
הקמה הטכנית
שלב פתיחת המערכות והתשתיות והקמות המערכות והתהליכים השונים. כל זאת תוך כדי היצמדות אל התכנית האסטרטגית שנבנתה והאפיון שבוצע. בשלב הזה נעסוק לא רק בהקמת מערכת הצ'אטבוט עצמה, אלא גם בכל האוטומציות העוטפות את המערכת ותומכות בפעילות שלה.
02
03
בדיקות מערכת - QA
הליך קפדני וקריטי עם שיטות חשיבה עמוקות שרק אנשי אוטומציה מנוסים שולטים בהן. המטרה היא לוודא, לזהות ולפתור בעיות ב3 ערוצים מרכזיים כדי לייצר יציבות מערכתית ארוכת טווח:
1. הערוץ הטכני - האם המערכת פועלת כמו שצריך
2. ערוץ הקופירייטינג והאלמנט השיווקי/מכירתי - האם חווית הלקוח עומדת בסטנדרט המקצועי
3. הערוץ האסטרטגי - האם כלל המערכת יושבת בקנה אחד עם התוכנית הראשונית שיצרנו.
מכאן נציג את המערכת, האוטומציות והתהליכים שנבנו, במטרה לבצע סיעור מוחות, סבבי תיקונים ושיפורים לפני שממשיכים לשלב האחרון והמרגש ביותר..
03
04
לחיים! הגיע שלב ההשקה.
אנחנו מפעילים את התהליכים ומתחילים לעבוד. נתחיל לקבל לידים, לקוחות, ונתחיל לעבוד על המערכת בשוטף כדי לחוות, ללמוד ולהתרגל לצורת העבודה החדשה והיעילה. ומכאן, הכל נראה אחרת, ולא זוכרים איך עבדנו קודם.
04

הצ’אטבוטים שבנינו עבור לקוחותינו

Ubuntu Invest – צ'אטבוט

קינד טויז – צ'אטבוט

אטנדינג – צ'אטבוט

לאוס מדיה – צ'אטבוט

בית ליאור – צ'אט בוט

כל הסיבות לצ'אטבוט חכם בעסק

שדרוג תהליך המכירה

זמן תגובה מהיר ותהליך מכירה חוויתי עשויים להיות ה- GAME CHANGER במחלקת המכירות.

במציאות מלאה במתחרים, לא רק שזמן התגובה הוא קריטי, אלא גם איכות הטיפול בליד. זו הסיבה שהצ’אטבוט שלנו הוא הפתרון האולטימטיבי להגדלת מכירות בעסק. יחד איתו תוכלו לא רק לוודא שניתן מענה לליד בזמן המהיר ביותר, אלא גם שמתבצעים סינום וחימום באפקטיביות מרבית.

עם הצ’אטבוט שלנו תוכלו ליהנות מאחוזי המרה גבוהים, אחוזי מענה גבוהים, יצירת לידים חדשים, חיסכון בזמן, לידים איכותיים ועוד… התוצאה? גידול משמעותי ב-ROI ועמידה ביעדים.

לקוחותינו מספרים

GrowUp

דן + חמוטל

ד"ר דוד עטיה

אנדרקונטרול

בית ליאור

זינוק מטאורי

הגיע הזמן לקחת את העסק לרמה הבאה.

קבעו עכשיו את שיחת הייעוץ בה נציג לכם את תכנית הצ'אטבוט החכם שלנו עבור העסק שלכם.

צ'אט בוט חכם