אוטומציות AutoSave

זמן עבודה = כסף

וודא שהפעילות שלך מנצלת את הזמן בצורה היעילה ביותר. באמצעות האוטומציות החכמות שלנו נעזור לך לחסוך זמני עבודה יקרים, להנות מייעול משמעותי בתהליכי העבודה ולהרוויח יותר בשורה התחתונה.

אחריות מלאה
בהתאמה אישית

100% יחס
אנושי ללקוחות

6 שנות ותק
וניסיון בתחום

הבנה אסטרטגיה
ועסקית עמוקה

אז למה בכלל צריך אוטומציות חכמות לחיסכון זמני עבודה?

פעילות עסקית רווחית מעולם לא הייתה מטרה פשוטה יותר להשגה. אוטומציות ייעול חכמות מאפשרות לארגון שלך לקבל החלטות, לפעול וליצור בקצב מסחרר, כל זאת תוך חיסכון משמעותי במשאבים.

אנחנו מאמינים בתהליכים בליווי והתאמה אישית

צורה הזו אנחנו מצליחים לייצר תהליכים שנותנים ערך אמיתי ובאמת מביאים תוצאות.
ככה זה בדיוק עובד:

01
היכרות מעמיקה ואיפיון
המטרה שלנו היא להבין איפה הפעילות נמצאת כרגע ומה המטרה שאנחנו רוצים להגיע אליה. החקר יורד לכל הרבדים: בהתנהלות מול הלקוחות, בתהליכי השיווק והמכירה, בהתנהלות הפנימית שלנו ובכל תהליך שקורה. כתוצאה מכך אנחנו מפרקים את המסקנות ליעדים, משימות ותוכנית עבודה ברורה עם זמנים מוגדרים.
01
02
הקמה טכנית ואינטגרציה
שלב פתיחת המערכות והתשתיות והקמות המערכות והתהליכים השונים, כל זאת תוך כדי בחינה והבנה של המטרה המרכזית שתוכננה מלכתחילה.
02
03
בדיקות מערכת - QA
הליך קפדני עם צורת חשיבה עמוקה שרק אנשי אוטומציה עם ניסיון יודעים לזהות ולפתור בהתאם כדי לייצר לטווח הארוך מערכת יציבה. המטרה היא לוודא שאין תהליכים שמעכבים את המערכת ושזיהינו ופתרנו את כל התקלות שעשויות להתרחש.
03
04
מתחילים לעבוד ולהתייעל!
אנחנו מפעילים את התהליכים ומתחילים לעבוד. תהליכי העבודה המחודשים והאוטומטיים שלנו יאפשרו לנו להנות מייעול מוחשי לנגד עינינו של זמני העבודה שלנו, בכך אנחנו נרגיש באופן מוחשי את החסכון והגדילה שלנו!
04

הצ’אטבוטים שבנינו עבור לקוחותינו

Ubuntu Invest – צ'אטבוט

קינד טויז – צ'אטבוט

אטנדינג – צ'אטבוט

לאוס מדיה – צ'אטבוט

בית ליאור – צ'אט בוט

כל הסיבות לאוטומציות
חיסכון בעסק

ייעול וחסכון בכוח אדם

כמה זמן דורשים הליכי העבודה השגרתיים של הפעילות העסקית מאנשי הצוות שלכם? אם הפעילות שלכם עדיין לא אוטומטית, כנראה שלא מעט.

תהליכי עבודה ישנים הם כאלה שכלל הפעולות תלויות בהספק עבודתו של עובד אנושי. במציאות המודרנית, תהליכי עבודה כאלה הם סיזיפיים, איטיים למדי ולמעשה מחבלים באופן ישיר ביכולת המהירות והגדילה של העסק. עם שימוש בכלי הטכנולוגיה והפתרונות המתקדמים של ויטרו, תוכלו להנות מייעול חסר תקדים לתהליכי העבודה שלכם  תוך הגדלת התפוקה של כל עובד אנושי וחסכון עצום במשאבים עתידיים.

לקוחותינו מספרים

GrowUp

דן + חמוטל

ד"ר דוד עטיה

אנדרקונטרול

בית ליאור

זינוק מטאורי

הגיע הזמן לקחת את העסק לרמה הבאה.

קבעו עכשיו את שיחת הייעוץ בה נציג לכם את תכנית הצ'אטבוט החכם שלנו עבור העסק שלכם.

אוטומציות AutoSave