תקנון אתר

1. כללי

1.1. חברת ויטרו אס בע"מ, ח.פ. 516671690 מפעילה אתר זה (להלן: "האתר"), לצורך הצגת מוצריה ושירותיה. במידה ועולה אצלכם שאלה ו/או הבהרה ו/או בירור כלשהו בקשר לאתר או למוצרים ולשירותים המוצעים בו, ניתן לפנות ישירות לשירות הלקוחות בכתובת המייל המופיעה באתר.

1.2. תנאי השימוש האמורים להלן יחולו על כל שימוש באתר ועל כל רכישה של מוצרים שתתבצע בו, ויהוו הסכם מחייב לכל דבר ועניין בין המשתמשים לבין הנהלת האתר. אם אינכם מסכימים לתנאי מתנאי שימוש אלו הנכם מתבקשים שלא לעשות כל שימוש באתר.

1.3. בנוסף, מובהר כי גלישה באתר ו/או רכישת מוצרים ושירותים בו, מהווה את הסכמת המשתמש לקבל ולנהוג לפי הוראות תנאי שימוש ומדיניות החברה בקשר לשימוש במוצרים ובשירותים ומהווה את הצהרת המשתמש כי קרא את תנאי השימוש וכי לא תהא לו ו/או מי מטעמו כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד האתר ו/או מי מבעלי האתר ו/או עובדיו בכל הקשור לתנאים והוראות השימוש במוצרים ובשירותים.

1.4. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את תנאי שימוש אלו מעת לעת, על פי שיקול דעתה הבלעדי וזאת ללא צורך במתן התראה ו/הודעה מוקדמת כלשהי למשתמש.

1.5. בכל מקום בתקנון זה בו משתמשים בלשון זכר, הכוונה גם לנקבה במשתמע.

2. כשרות להשתמש באתר

2.1. המשתמש רשאי לבצע הזמנות ורכישות של מוצרים ושירותים באתר אם הוא ממלא אחר התנאים להלן: להיות בן 18 ומעלה, בעל תעודת זהות ישראלית או דרכון זר תקפים או תאגיד המאוגד והרשום כדין בישראל, בעל כרטיס אשראי ישראלי או בינלאומי תקף, שהונפק בישראל או בחו"ל ע"י אחת מחברות כרטיסי האשראי וכן בעל תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט ובעל כתובת בישראל.

2.2. המשתמש רשאי לעשות שימוש באתר למטרות אישיות ושאינן מסחריות בלבד. חל איסור מוחלט לעשות שימוש, מכל סוג שהוא, באתר ו/או בכל חלק מהאתר לכל מטרה אחרת שאינה שימוש אישי ולא מסחרי. כמו כן, אין לעשות כל שימוש, בכל אופן, בתוכן, טקסט, שמות או כל חומר אחר המופיע ו/או יופיע מפעם לפעם, באתר או בכל חומר שיווק או פרסום של האתר (להלן: "התוכן"), ואין לאפשר לאחרים לעשות בו שימוש כאמור לעיל.

2.3. החברה שומרת לעצמה הזכות למנוע את הגישה למכירות ו/או לבטל הזמנות של משתמשים שהתנהגותם אינה הולמת או שאינה לפי כללי ההזמנה או המנסים לפגוע בניהולן התקין של המכירות באתר, ובכלל האמור, החברה תהיה זכאית שלא לאשר הזמנה של משתמש מכל סיבה שהיא ולפי שיקול דעתה הבלעדי.

3. הזמנות מוצרים ושירותים

3.1. לשם הבטחת ביצוע ההזמנה לקבלת מוצר או שירות, יש להקפיד על מסירת כל הפרטים הנדרשים באתר במדויק לרבות שם, כתובת, כתובת דוא"ל, מס' טלפון ומס' כרטיס אשראי, אחרת לא תוכל להבטיח החברה את מימוש ההזמנה. עם ביצוע ההזמנה על ידי המשתמש, האתר יבצע בדיקה של פרטי כרטיס האשראי ורק לאחר אישור ההזמנה על ידי חברת כרטיס האשראי, הפעולה תאושר. להסרת ספקות מובהר כי הפרטים כפי שהוזנו במחשבי החברה יהוו ראייה חלוטה וסופית לנכונות דרך הפעולה.

3.2. במקרה בו לא אושרה העסקה ע"י חברות האשראי יקבל המשתמש הודעה מתאימה. לצורך השלמת הרכישה יידרש המשתמש ליצור קשר טלפוני עם מוקד שירות הלקוחות לצורך הסדרת אישור חברות האשראי לביצוע העסקה. יובהר ויודגש, פעולה תיחשב כמושלמת רק לאחר הסדרת אישור חברות האשראי לביצוע העסקה ע"י המשתמש. לא פעל המשתמש להסדרת האישור בתוך 7 ימים ממועד קבלת ההודעה על סירוב חברות האשראי למתן אישור לביצוע העסקה, תהיה החברה זכאית לבטל את ההזמנה.

3.3. החברה רשאית, אך לא חייבת, להציג או לשלוח למשתמש עדכונים באמצעות הדואר האלקטרוני, ובכלל זה עדכוני תוכן, מידע על שירותיה ומוצריה, כמו גם שירותים ומוצרים של אחרים, מבצעים וחידושים באתר, כמשמעות הדברים בסעיף 30א לחוק התקשורת (בזק ושירותים), התשמ"ב- 1982.

4. ביטולי עסקה

4.1. כל משתמש רשאי לבטל כל עסקה לפי האמור בהוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 (להלן: "החוק") או בהתאם להסכם שישלח ללקוח להזמנת שירותים ומוצרים בדבר ההתקשרות. החברה תהא רשאית לבטל עסקה כולה או חלקה במקרה ונפלה בהצעה טעות קולמוס חריגה וברורה על פניה, בין אם במחיר המוצר והשירות ובין אם בתיאור המוצר והשירות או אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהמשתמשים להשתמש באתר באופן תקין או במקרה של כוח עליון.

5. שחרור מאחריות

5.1. האתר, תוכנו וכל שירות אחר שינתן באמצעותו, כולם עומדים לרשות המשתמשים כמות שהם וכמות שיהיו זמינים. השימוש באתר ובמוצרים יעשה על אחריות המשתמש בלבד.

5.2. מבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, החברה לא תישא בכל אחריות שהיא, ובכלל זה, אך לא רק: כל אחריות הנובעת מהזמינות, הדיוק, העדכניות, מהימנות, מוסריות, או האפשרות לשימוש בתוכן או במוצרים שבאתר, כל מצג לעניין בעלות ו/או זכויות קנין אחרות, מצגים לעניין אי הפרה, מצגים לעניין סחירות ו/או תאימות למטרה כלשהי, מצגים הנובעים ממהלך המסחר ו/או השימוש.

5.3. האמור בסעיף זה לעיל, יחול, מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, גם, אך לא רק, בהתייחס לכל נזק ו/או חבות ו/או הוצאה, מכל סוג שהוא, ישירים ו/או עקיפים, שיגרמו למשתמש באתר ו/או לכל אדם ו/או תאגיד אחר כתוצאה, ישירה ו/או עקיפה של כל טעות, השמטה ו/או פגם בתוכן ו/או כל מחדל מלפעול, טעות, השמטה, הפסקה, פגם עיכוב בפעולה ו/או העברה, וירוס מחשב, רוגלה, כישלון תקשורת, גניבה ו/או השמדה ו/או פגיעה ברשומה, גישה לא מורשית אל ו/או שינוי לא מורשה של ו/או שימוש, ברשומה, לרבות, אך לא רק, בגין עילה שיסודה בחוזה, עילה נזיקית, רשלנות, לשון הרע ו/או כל עילה אחרת, מכל סוג שהוא, לפי כל דין ו/או הסכם.

6. קניין רוחני

6.1. כל זכויות הקניין רוחני באתר ובכלל זה ובלא הגבלה, זכויות יוצרים, פטנטים, סימני מסחר וסימנים מכל סוג אחר, שמות מסחריים, זכויות עיצוב, זכויות מוסריות, זכויות במידע, בארכיב ובשידור, זכויות פרסום ושיווק, מדגמים, סודות מסחריים (להלן: "זכויות קניין רוחני"), הנובעות ו/או המתייחסות אל האתר ו/או המוצרים והשירותים, ובכלל זה, ללא הגבלה, כל טקסט, חומר ותמונות שבאתר, הינם רכושה הבלעדי של הנהלת האתר, או של צד שלישי אשר הסמיך את החברה לעשות בו שימוש, ומוגנים ככאלו על ידי הדין הישראלי והבינלאומי.

6.2. בכל הנוגע לאמור בהסכם זה, חל איסור להעתיק, להפיץ, להציג בפומבי, להעביר, לשנות, לעבד, להעתיק, לתרגם, למכור, להשכיר או לשלוח לצד שלישי את זכויות הקניין הרוחני שבאתר, בלא אישור מראש ובכתב מהחברה. אין באמור באתר או בתוכן, באופן מפורש או בעקיפין, כדי להוות הרשאה ו/או רישיון ו/או זכות לעשות שימוש בזכויות הקניין הרוחני של החברה בלא אישור מראש ובכתב.

6.3. האתר עשוי לכלול שמות, שמות חברות, מותגים, סימני מסחר רשומים או שאינם רשומים, סימני שירות ולוגו (להלן: "הסימנים"). סימנים אלו הינם רכושם של בעליהן. אין דבר באתר, באופן ישיר או עקיף, המהווה הרשאה ו/או רישיון ו/או מתן זכות שימוש בסימנים אלו בלא רשות מפורשת ובכתב של בעלי הסימנים ו/או בעלי הזכויות בסימנים בקשר לשימוש זה.

7. הוראות כלליות

7.1. כל מקרה של אי התאמה או סתירה בין הוראות תנאי שימוש אלו לבין פרסומים אחרים כלשהם, תגברנה הוראות תנאי שימוש אלו לכל דבר ועניין למעט אם נחתם מולך הסכם רכישת מוצר ושירות במישרין.

7.2. שום ויתור, הימנעות מפעולה או מתן ארכה הניתנים ע"י בעלת האתר לא ייחשבו כוויתור על זכויותיה של בעלת האתר עפ"י כל דין.

7.3. הצדדים מסכימים כי בית המשפט המוסמך בכל הנוגע לתנאי שימוש אלו ו/או הנובע ממנו יהיה אך ורק בית המשפט המוסמך בתל אביב ויחול עליו הדין הישראלי.

תקנון אתר