קינדר טויס

רשת צעצועי ילדים

קצת על הפרויקט

נקודת מוצא:

משה רפאלי הבעלים של הרשת הגיע אלינו כאשר יש לו עובדת במשרה מלאה שמבצעת שירות לקוחות בוואטסאפ ועוזרת לכל הפונים למצוא את המתנה המתאימה להם, העובדה שמדובר בכוח אדם אנושי, יוצר אי זמינות בשעות מאוחרות, סופי שבוע וחגים, ובנוסף לכך, למענה מאוחר, בנוסף, יש תלות מאוד גדולה באותה עובדת כאשר היא לא נמצאת.

המטרה:

המטרה הייתה לייצר צ’אטבוט שהוא כוח אדם דיגיטלי, שידבר עם כל פונה בכל שעה, ויעזור לו בעזרת מספר שאלות קצרות להתאים את המתנה המשולמת, מה שיגרום למענה מהיר, בכל זמן.

מה עשינו?

1. צ’אטבוט מכירתי להתאמת מתנה
2. מנגנון מעקב אחרי משלוחים
3. מנגנון אפסייל עם קופונים לאחר הרכישה

התוצאה:

חיסכון של משרה בשווי 10,000 שח חודשי בתוך 3 חודשים

0 +
שעות חיסכון ביום
0 +
מענה לפניות ביום (אוטומטית)
0
שעות זמינות ביממה

"הצ'אטבוט נותן תחושה ללקוח שגם ב-1 בלילה, יש בן אדם שזמין בשבילו"

קינדר טויס