חברת צלול

יצרנים וייבואנים של ברי מים

קצת על הפרויקט

נקודת מוצא:

אדיר כהן הבעלים של חברת צלול פנה אלינו עם קושי תפעולי מאוד גדול, הם היו מבצעים אחת ליום בבוקר מאות שיחות טלפוניות על ידי 4 מוקדניות לטובת תיאומים ואישורי הגעה להגעות של טכנאים ומתקינים

המטרה:

המטרה הייתה לייצר צ’אטבוט ומנגנון שיודע בבוקר לשלוח הודעות שוטפות לכולם, ולבצע אישורי הגעה בהתאם, כחלק מזה יש גם מנגנון של פולואפים, דחייה, וכל מה שנדרש על מנת למנוע התערבות אנושית

מה עשינו?

1. צ’אטבוט תיאומים ואישורי הגעה
2. צ’אטבוט שירות לקוחות
3. מנגנון דחייה או ביטול

התוצאה:

חיסכון ב-4 משרות, כ- 600,000 שח בשנה

0 %
אישורי הגעה אוטומטיים
0 +
אישורי הגעה
0 %
חיסכון בכוח אדם

כל מה ששאלתי שאפשרי הופתעתי לשמוע שבוודאי שאפשר

חברת צלול